perjantai 4. toukokuuta 2012

Ett historiskt ögonblick!

Jag handlade stuff åt mig också!!!

Köpte ett par superfina baggy jeans med mudd åt mig, tack M, varsågod M.
Köpte en maxiklänning, tack M, varsågod M.
Köpten en kortärmad tunika med brodyr i ryggen. Tackar tackar.

Sen köpte jag ett par sandaler från din sko




Efter många om och men och flera flera velanden så gjorde jag även ett till inköp. Jag har marimekkos väskor i diverse färger och storlekar och älskar dem, missförstå mig inte. Jag återvänder alltid snällt till dem. Men på jobbet har jag gått förbi en underbar handväska av märket Globe Hope som gör väskor av återvunnet material. Okej dom som känner mig vet att jag inte hänger upp mig på sådana faktorer (jag vet skamligt av mig) men det är ju ett plus så en dag gick jag med skakiga händer och köpte bort den sista väskan som fanns kvar. Ojojoj så fin sommarväska jag har...



Kul kuriosa med materialets historia, jag äger alltså en bit av Sveriges armés säck och nån gammal tants spets. Prima.


Nu är det slutshoppat! Sommaren kan komma och vi ska bli bruna och glada och inte deppa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti