lauantai 8. lokakuuta 2011

Saker som irriterar mig

Nåja eftersom jag är bitter över att vara sjuk på min egen tid så har jag ju irriterat mig på diverse saker:

-Omaka par strumpor, min bykmaskin äter strumpor, hur är det möjligt?
- Nätbutiker som skickar fel saker, när man reklamerar så svarar dom inte. Därifrån köper jag då inget på nytt, och det är en extrem härva att blanda in konsumentskyddet.

- Barn som smackar eller skriker brevid ens öron.
- Ex män som varit på semester i Spanien då jag tvättat sju omgångar galon kläder, missförstå mig inte min ex-man är alltsomoftast en helt hygglig prick och hans semestrande är inget jag sådär principiellt irriterar mig på men beskrivningar om drinkar i gassande solsken då vi haft världens pissigaste regnväder och det närmaste jag kommit till en sandstrand är min tambur som är fylld av dagisgårdens sand som forslats via nollsjuans kläder hem.

FEBER PÅ EN LÖRDAG KVÄLL!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti