maanantai 10. lokakuuta 2011

Dagens...

Jag var och vända till jobbet tills jag blev skickad till företagshälsovården var läkaren ansåg att jag skulle stanna hemma ännu. Så jag gick hem och köpte choklad.... sen kom barnen hem och så gick det för chokladen sen...


Nå sen beundrade jag mina barns estetik, ena är den klassiska tjejen som tycker om att klä sig propert och i matchande kläder, hon har bra smak och jag betalar... Den andra är lite bohemisk och älskar print och färger, det finns ingen färg hon inte skulle gilla och hon klär i det mesta. Hon vill gärna kombinera tyllklänningar med farkkuleggings, ibland måste man lite stoppa hennes kreativitet. Bland annat då hon fick välja sitt rums väggfärg, då tog jag min veto rätt och det blev inte mörkturkos och orange utan ljusblått.

Men de mina barn älskar som även tecknar om framtidens modebloggare är att deras outfit fotograferas... så var goda, mina barn.


Fröken nollsju har på sig H&M lila t-skjorta, Polarn & Pyrets gamla tröja som vi fyndade på loppis, esprits ballonkjol och vete katten varifrån strumppisarna är.

Fröken nollfem har H&M på sig, en tunika och jeansleggins

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti