tiistai 25. lokakuuta 2011

Min hobby: Barnkläder

Vissa kanske tycker att jag skämmer bort mina barn, o dom kanske har rätt. Men jag bryr mig inte så farligt mycket om andra människors åsikter. Jag gillar älskar estetik och kan ärligt talat inte begripa varför någon skulle klä sina barn i enbart praktiska men fula kläder eller varför man klär dem i gamla slitna kläder.

Tro mig jag har även varit en fattig ensamstående studerande mamma, men inte ens då hade barnen fula kläder. Vart vi än går får vi feedback på hur vackra kläder flickorna mina har. Och visst jag vet att estetik är något vi alla uppfattar på olika vis. men trots det, en bildkavalkad på världens coolaste ungar om man frågar mig.

Dagens outfit: Nollfemman har vertbaudet shorts och vertbaudet poncho 
Nollsjuan representerar i Zaras jeans och Me&I skjorta 
Nollsjuan gillar lustiga kläder

Ett nytt inköp: Mayorals ylleklänning

Me&I klänning

Vertbaudet shorts och Me&I skjorta

Antagligen de coolaste skorna ever, Converse stövlar. Nollsjuan älskar "versen"

Mayoral klänning, nollfemman tycker den är en prinsessklänning.

snart skall jag till Stockholm, misstänker att julgubben hämtar många mjuka paket.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti