perjantai 20. huhtikuuta 2012

Dags igen...

Jag har shoppat! Fick nån manisk dille och for till både Po.P outlet och alla möjliga andra butiker, grävde i skåpena efter våra finfina skatter. Insåg att vi arbetat oss bort från H&M kläder och satsar mer på kvalitet, så kan de gå när levnadsstandarden ökar.

Hursomhaver... De va en evighet sen senaste blogginlägg, främst för att tja de ha int funnits tid... men ta för er av en bildkavalkad...

Det är ett stycke Mellis före vi kapade håret..

Sen sprang jag på 2st Luciafester på första var det ett stycke yngsta dotter som Lucia

På de andra var det ett stycke äldsta dotter som Lucia

Sen kom en otroligt  ung julgubbe på besök på julaftonen of course

Sen va vi o titta på fula fiskar till Sea Life

Sen blev denna dam 5 år gammal och firade sin födelsedag på fartyg..

Vi lekte utomhus...

Fick ohyggligt mycket snö, och detta ord användes en hel del då man grävde fram sin bil...

Sen såg vi lite tassiga ut...

Sen besökte vi ett vårigt Stockholm

Träffade Hevisaurus gjorde jag med...

Sen bakade vi en "Bögtårta" och vann tävlingen...

Sen blev mor och döttrar frälsta av superstars

Naturligtvis blev det påskhäxor...

O påskkaka

Sen vill min blogger vända på bilderna så vänd ni på huvudena. M, har på sig Jonathan stjärna outfit med oikukas mössa.

Polarn o pyret är bara bäst, dessvärre så krympte byxorna i skåpet på vintern så de är Jonathan stjärna som kör byxracet

Ett stycke N i suddigt foto, Jonathan stjärna byxor, Po.P rock från höstens rea och en Villervalla mössa... (hur länge är denna outfit fräsch efter hennes utfärder?)

Reimatec byxor och en Po.P rock, lite småsur över att Po.P inte gör roligare färger i byxor efter storlek 128. Har inte bra erfarenheter av reimatec så får se hur det går för dessa.

Villervalla rock från rea och mössan är säsongens.. byxorna är Jonathan stjärna.

Sen besökte vi Po.P outlet i Åbo och hittade denna overall där för en struntsumma. Mössan är från Name it.

Min ögonsten, småfolks uuuuunderbara rock, aningen lång i ärmarna, eventuellt designad för en apa?

Po.P rock och Maxomorra mössa, byxorna till settet är i tvätten.

Sen fick jag en tvångstanke om denna overall och till sist fick jag tag på en splitterny via facebook, Så nu har N en underbar overall och name it mössa...

Hon blir misstagen för en pojke ganska ofta, wonder why...

Ajo, sen flyttade vi ju, rekommenderar inte flyttande, det suger.


Men så vi ha haft mycket på gångs, borde antagligen aktivera mig litet... Mera vårgrejs i nästa inlägg, lovar och svär!

1 kommentti:

  1. bror passa di jag skrrratatta och gratta dig bre asså jag kommer halal dig bre

    VastaaPoista