perjantai 16. marraskuuta 2012

Gott o blandat

Jag är inte direkt en über aktiv blogghavare, mest för att handlingen, koppla fast usb i datorn och kameran, ladda upp bilder är så otroligt enerverande, via iphonen kan man blogga javisst men då orkar jag inte skriva memoarer för c'mon att skriva kånga texter med iphone är bara jobbigt.

Men livet har föst oss in i november i sin stilla gång. Livet är lugnt just nu. Det är konstant blandning av arbetsliv och hemliv och de har sina sidor. En liten närmande 30 års kris har redan lyft sitt fula tryne och lämnat mig i limbo. Det känns som om tiden går för fort och jag hinner inte riktigt med.

Hösten såg dock nollsjuan lära sig cyklandets ädla konst, vi var på cykelutfärder och nollfemman lyckades ta närkontakt med grus i en nerförsbacke och såg ut som hon med nöd och näppe klarat sig undan en seriemördare.
Vi var även högkulturella och var på ett gig nyligen, nämligen Hevisaurus live. Att nollsjuan var den enda som riktigt riktigt mycket uppskattade det var en annan sak.
Vi har spelat angry birds the boardgame och jag hatar det.

Men mest har vi varit glada, nöjda och aningen lyckliga.


Vi var också på Bio, Madagascar 3 i 3D. Flickorna fick besöka en godisbutik och jag tror dom uppskattade det mer än filmen, fastän den också var bra.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti